środa, 16 listopada 2016

First post - About me

Cześć, postanowiłam założyć bloga, żeby w pewnym sensie wyrazić siebie, ale też po to, by znaleźć sobie jakieś zajęcie. Pisanie bloga mimo wszystko nie jest tak banalne jak może się wydawać.
Trzeba wiedzieć czego się chce, jaką tematykę chce się prowadzić, natomiast ja nie mam zielonego pojęcia o czym dokładnie będzie ten blog, ponieważ jestem osobą nie bardzo zorganizowaną, nigdy nie wiem czego chcę, w niczym nie potrafię się do końca określić.
Coś o sobie? Mam na imię Weronika, mam 15 lat, mieszkam w Kluczborku(opolskie) od urodzenia, ciągle w tym samym miejscu. To niby dobrze ale z drugiej strony zawsze w dzieciństwie chciałam przeżyć przeprowadzkę. Kończę gimnazjum i dalej nie mam pojęcia co robić dalej w życiu. Najchętniej to wzięłabym ślub z moim łóżkiem, ponieważ to z nim kocham spędzać większość mojego wolnego czasu. W moim życiu jest również miejsce dla znajomych, niestety ciągle oni się zmieniają. Mam jedynie 2 przyjaciółki, które są przymnie już dłuższy czas i w sumie to mi wystarczy, znajomi mogą się zmieniać ciągle, bo przecież warto poznawać nowych ludzi. Pozytywne podejście dożycia jest przecież najważniejsze.
Muzyka? Od dziecka jest ze mną reggae i rap. Kiedy wszystkie dzieci były fankami Hannah Montany i innych popowo-rockowych gwiazdek ja słuchałam Boba Marley'a i Eminema. Czasem czuję się dziwna kiedy nie potrafię nic określić jeśli chodzi o moją osobę, nie wiem jaki jest mój ulubiony kolor, nie wiem jaki mam styl, raz mogę wyjść z domu w różowej sukience a raz w bluzie do kolan z logiem jakiegoś rapera. Z drugiej strony jestem oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Ale to nie znaczy, że muszę robić wszystko inaczej od wszystkich, w wielu sprawach nie różnię się od innych.
Chciałabym, żeby mi wyszło tym razem, bo mam do wszystkiego słomiany zapał, na niczym nie umiem się skupić do końca. Może to dlatego, że nie lubię rutyny? Jedyna rutyna jaką jestem w stanie zaakceptować to szkoła i podstawowe codzienne czynności.
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog i chętnie będziecie na niego wchodzić :):)
Do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz