czwartek, 17 listopada 2016

Warto mieć idola ♥

Cześć wszystkim ♥
W dzisiejszym poście chciałam wam trochę opowiedzieć o tym, że warto jest mieć idola i za nim podążać. Można w ten sposób przeżyć wiele wspaniałych chwil i poznać wielu wspaniałych ludzi, którzy myślą bardzo podobnie do nas. Np. moim idolem jest wydaje mi się, że wszystkim znany Kamil Bednarek:
Moim zdaniem mężczyzna z największym serduszkiem w Polsce ♥
Jestem jego fanką od samego początku jego kariery czyli od 6 lat i nie żałuję ani jednego dnia w którym towarzyszyła mi jego muzyka. Dzięki niemu poznałam wielu wspaniałych ludzi, przeżyłam wiele wspaniałych chwil, nabrałam pewności siebie i sporo pokory, właściwie dzięki Kamilowi ukształtowałam swój charakter. Jestem mega szczęśliwa kiedy widzę jego uśmiech i wiem, że w pewnym sensie mogłam przyczynić się do jego wywołania, ale działa to też w dwie strony. Kamil zawsze dziękuje swoim fanom za To, że są, bo gdyby nie my to jego też by nie było. Jak to mówi Kamil: "Będziemy pisać tę historię razem" 
Lepiej mi się żyje wiedząc, że na całym świecie jest chociaż jedna osoba o tak dobrym sercu, która chce każdego dnia zmieniać ten świat na lepsze i przede wszystkim pomimo tego co się teraz dzieje wierzy w ludzi i w lepsze jutro.
Warto jest mieć osobę, za którą będziemy mogli tak jakby  podążać, śledzić jej życie, może nawet w pewnym sensie uczestniczyć w nim poprzez koncerty,spotkania, pokazy(zależ kim jest dana osoba).Każdy artysta bardzo kocha i ceni sobie swoich fanów, więc będzie zapewne dobrze do nich przemawiał. Dla ludzi z dużymi emocjami te kilka zdań wypowiedziane przez idola może mieć ogromną wartość i motywację. Mnie osobiście bardzo motywuje to co mówi do fanów Kamil na różne tematy.
Nie do opisania jest to jak się czujesz kiedy właśnie spełnia się jedno z Twoich największych marzeń, kiedy widzisz na żywo osobę, którą za zwyczaj widzisz tylko na ekranie lub słyszysz jedynie jej głos w słuchawkach, a teraz możesz ją przytulić, dotknąć i zdać sobie sprawę, że to wszystko dzieje się naprawdę.
Warto mieć idola♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz