piątek, 25 listopada 2016

Yerba mate ♥

Cześć wszystkim ♥
Dzisiejszy post będzie na trochę dziwny temat, ale już na początku wam powiedziałam, że na ten blog nie będzie o określonej tematyce. Dzisiaj przechodzę do was z tematem herbaty.
Yerba mate to najlepszy ciecz jaka mnie w życiu spotkała jeśli można to tak nazwać 😂
Przechodząc do tematu yerba mate jest to herbata, która moim zdaniem działa jak kawa, tylko, że jest zdrowa. Yerba niweluje zmęczenie, stymuluje umysł, poprawia pamięć i koncentrację, wspomaga odchudzanie, oczyszcza organizm z toksyn. Jest bogata w magnez, mangan, potas i wiele witamin. Ma właściwości przeciwutleniające, pzeciwzapalne, przeciwnowotworowe, pobudzające, przeciwgrzybicze. Jest jednym wielkim cudem natury ♥ Można kupić ją w sklepie z herbatą w "pierwotnej" postaci i parzyć w specjalnym dzbanku lub w kilku innych formach. Można również kupić"gotową" w prawie każdym markecie. Ja ostatnio zrobiłam zapas w lidlu.
Zakochałam się w nich. Są świetne,polecam gorąco wszystkim, zwłaszcza, że teraz temperatura spada i zima zbliża się wielkimi krokami, a nie znam osoby, która nie lubi napić się zimą ciepłej herbatki. Rano jest ciemno, i nie chce się nikomu wstawać i wtedy większość osób zaczyna dzień od niezdrowej kawy, a przecież można lepiej zacząć dzień.
Moimi ulubionymi z tych czterech jest ta z miętą i trawą cytrynową, jest taka dosyć orzeźwiająca, dlatego zawsze piję ją rano,oraz ta z granatem i skórką aloesu, bo jest taka słodka, kocham ją pić wieczorem ♥
Polecam jeszcze raz wszystkim w 100 procentach samo dobro 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz